استفاده صحیح از مناسبت ها برای آنلاین شاپ ها
- خانه
- استفاده صحیح از مناسبت ها برای آنلاین شاپ ها
جستجو
آخرین پست ها
استفاده صحیح از مناسبت ها برای آنلاین شاپ ها
یکی از راه های افزایش در فروش استفاده از مناسبت ها است که شاید تاکنون نیز تجربه ی استفاده از آن را داشته باشید. همراه ما باشید تا آخر این مقاله که شما را با ایده های زیادی آشنا کنیم.
در هر کسب و کاری، واحدی وجود دارد در رابطه با رسانه، تولید محتوا و ادمین که اهمیت ویژه ای دارند. این واحد باید طبق برنامه ریزی خاصی پیش بروند و نیازمند تقویم محتوایی هستند تا بتوانند به هدف خود که موفقیت و فروش در شبکه های اجتماعی است برسند. یک برنامه منظم نیازمند افکار گروهی است و این برنامه لازمه ی یک کسب و کار به شمار میرود.
استفاده از تقویم محتوایی در ایران
تقویم محتوایی با نظمی که در کسب وکار شما ایجاد می کند، می تواند فروش را چند برابر کند. در ایران مناسبت های زیاد و متفاوتی وجود دارد که شما می توانید به نسبت نوع مناسبت و از طریق تقویم محتوایی از آن ها بهرمند شوید.
برنامه ریزی جهت تولید محتوای هدفمند
هر برنامه ریزی باید هدف دار باشد، تا تلاش را به همراه داشته باشد. استفاده از یک سری اصول در برنامه ریزی می تواند در افزایش طول روند کار شما بهتر عمل کند. این موارد در صورتی کاربرد دارد که شما هدفی را برگزیده باشید و آن را الویت قرار دهید.
خلاقیت و نوآوری در ایجاد محتوایی مناسبتی
از نیروهای خلاق استفاده کنید که شاهد اوج گرفتن کسب و کار خود باشید، زیرا خلاقیت در ارائه محصول ، توانایی متمایز کردن شما از سایر رقبا را دارد. در زمان مناسبت ها از روش های متفاوت استفاده کنید، اکثر مردم از تغییرات و تفاوت ها استقبال می کنند.
روش های مختلفی برای ارائه محصول وجود دارد که باید با توجه به نوع محصول انواع آن را با نهایت دقت پیاده سازی کنید. هر کسب و کاری بعد از دوره ای در راه اصلی خود قرار می گیرد و نوع تولید محتوای خود را مشخص می سازد. استفاده از مناسبت های خاص برای کسب و کارها با سود دهی فوق العاده ای همراه است.
در نظر بگیرید در یک سری موقعیت و مناسبت های خاص، تخفیفات روی محصول خود اعمال کنید یا محصولات خود را به صورت پک های اقتصادی به فروش برسانید. در نتیجه این روش باعث فروش حجم فراوانی از محصولات شما می شود.
در روزهای خاص شما موقعیت های زیادی برای عرضه و فروش محصول خود دارید، زیرا با توجه به مناسبت ها، هر ارگان یا مجموعه ای به فکر هدایا برای مخاطبین و یا کارمندان خود هستند. کار شما این است که از این موقعیت ها استفاده کنید.
اما نکته مهمی وجود دارد که حتما باید آن را رعایت کنید.
- برای فروش بهتر در این مناسبت ها، نوع ارائه محصول یا خدمات خود نیازمند خلاقیت و هوشیاری است. برای مثال شما باید از قبل مناسبت ها را جستجو کرده باشید و برای هر مناسبت برنامه ریزی لازم را کرده باشید. اقداماتی مانند: نوع مناسبت، دوره زمانی مناسبت، مخاطبان آن مناسبت سه مورد اصلی و مهم برای برنامه ریزی شما است.
- حتما از چند روز قبل مناسبت اطلاعا رسانی داشته باشید تا مخاطب هدف را هوشیار و کنجکاو کنید.
- تا حد امکان محصولات را در انواع مختلف و تنوع موجود کنید و سلیقه افراد را در نظر بگیرید.
- تخفیفات را در مناسبت ها جدی بگیرید.
- اهدای جایزه یا کد تخفیف برای مناسبت بعدی را می توانید برای خریداران اعمال کنید.
- خدمات ارسال رایگان می تواند یکی از تمایزات در فروش غیر حضوری شما باشد.
- کنترل موجودی کالا در زمان مناسبت ها امری مهم است.
- حتما آپشنی علاوه بر خرید در روز معمولی برای خریدار در روزهای مناسبتی ایجاد کنید.
- از قبل مناسبت ها، مخاطب خود را جستجو کرده و نیازهای آن ها را شناسایی کنید.
- مناسبت ها در هر کشوری با توجه به میزان مهم بودن آن ها الویت بندی می شوند حتما با توجه به نوع محصول خود آن ها را الویت بندی کنید.
برای دانستن مناسبت ها و برنامه ریزی دقیق تر می توانید عضو باشگاه مشتریان cod24 باشید.
هر کدام از ما جذب کسب و کاری که کامل تر و خاص باشد می شویم. سعی خود را داشته باشید در حین سادگی کامل ترین نوع محصول خود را ارائه دهید و برنامه ریزی برای فروش موفق تر را فراموش نکنید. و حتما تجربیات فروش خود در مناسبت ها را با ما به اشتراک بگذارید.
ارسال نظر
ضمن تشکر از شما که نظر و پیشنهادات خودتان را با در میان میگذارید، قسمتهای الزامی با * علامتگذاری شدهاند.
- خیابان پست، نبش پست دوم، دفتر پست انقلاب
- (+98) 21 9169 3024
- info@cod24.ir
نظرات (3)
یگانه
مطالب مفید و عالی بود
الهام بانو
خیلی خوب بود استفاده کردم
نادری
استفاده صحیح از مناسبت ها برای آنلاین شاپ ها اطلاعات مفیدی بود